środa, 3 lipca 2013

Lody arbuzowo-truskawkowe

Lody arbuzowo-truskawkowe


Przy takim upale lody, szczególnie te z owoców, są bardzo wskazane :)
Wykonanie moich lodów zajmuje jakieś 15 minut + czas chłodzenia. 
Są super zdrowe i super pyszne i do tego bez dodatku cukru :)



Składniki:

Ćwiartka arbuza
10 truskawek

Przygotowanie:

Z arbuza wyciągamy pestki. Kroimy na mniejsze kawałki.
Truskawki myjemy, wyciągamy szypułki. 
Arbuza razem z truskawkami blendujemy.


Gdy uważamy, że nasz sok wyszedł za mało słodki, dodajemy jeszcze kilka truskawek.
Miksturę przelewamy do pojemniczków.



Ja ostatnio kupiłam w IKEA 6 foremek na lody za całe 9,99 zł. Myślę, że to fajny i przydatny gadżet w kuchni. O dokładnie takie:

5 komentarzy:

  1. arbuzowych lodów jeszcze nie jadłam, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też ostatnio kupiłam takie foremki, niestety przez internet więc zapłaciłam więcej - 20 zł, ale za to, że rzadko bywam w ikei to cena akurat, inaczej płaciła bym za paliwo.
    A lodów truskawkowo - arbuzowych jeszcze nie próbowałam... jak opróżnię moje foremki z lodów melonowych to na pewno spróbuję.

    Iwona (http://decorateacake.blog.pl/) - Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foremki warte nawet i 20 zł :)
      Ja nigdy nie próbowałam za to lodów melonowych - także wszystko przede mną :)

      Usuń
  3. ja nie jadłam ani arbuzowych ani melonowych wiec nie mam porównania,myślę że warto je spróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, że też wcześniej nie wpadłam na taką kombinację :D truskawka + arbuz = smaaakowita sprawa :D Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...