środa, 5 czerwca 2013

Romantyczne śniadanie - kanapki z truskawkami

Kanapki z truskawkami


Sezon na truskawki uważam za rozpoczęty!

Jest to kolejny pomysł na szybki, a jakże efektowny posiłek :)
Dzisiaj postanowiłam sobie zafundować śniadanie do łóżka w iście romantycznym stylu.
(W końcu jakoś trzeba sobie wynagradzać śniadania bez męża)

Zrobiłam sobie kanapki z truskawkami ze świeżymi listkami mięty.
Nie dość, że cieszą oko, to jeszcze tak bosko pachną....



Składniki:

2 kromki chleba
masło do posmarowania pieczywa
4 truskawki
4 listki mięty

Przygotowanie:

Kromki chleba smarujemy masłem. Dodajemy pokrojone truskawki. 
Żeby truskawki przypominały wyglądem serduszka, pokrójmy je w plasterki od boku, a nie od dołu (wiecie o co chodzi? :) ).
Opcjonalnie dodajemy świeże listki mięty, która to cudownie podkreśla słodkość truskawki.
Zjadamy.

Jest tylko jeden problem z tym daniem. Otóż wcale się nie najadłam tymi dwoma kanapki, w związku z tym musiałam zrobić sobie jeszcze dwie :)
Także, jak będziecie je robić, zróbcie sobie od razu więcej! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...