poniedziałek, 24 czerwca 2013

Sorbet czereśniowy

Sorbet czereśniowy



Zostało mi trochę czerwonych czereśni. A że gorąco ostatnio jak diabli, to postanowiłam zrobić z nich zimniutki, pyszniutki sorbet.
Zmrożony pod wieczór smakował naprawdę dobrze.



Składniki:

Czereśnie ;)
Ewentualnie cukier (ja nie dodawałam)

Przygotowanie:

Czereśnie myjemy i drylujemy.



Przekładamy do wysokiego pojemnika i blendujemy całość na gładką masę.
Gdy uzyskamy już odpowiednią konsystencję, przelewamy do miseczek (ja przelałam do kokilek) i wsadzamy na kilka godzin do zamrażalnika.


Pamiętajmy, aby kilka razy w czasie mrożenia przemieszać nasz sorbet.
Im częściej będziemy to robić, tym nasz sorbet będzie delikatniejszy.

2 komentarze:

  1. na upały idealne tylko czereśnia dopiero rośnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale owoce czereśni zawsze można kupić i nie czekać, aż drzewo urośnie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...